sobota, 19 listopada 2011

Jak przyciągać kobiety


Nie martw się o swoich problemach z kobietami w ogóle. Skup się na zachowaniu szczęśliwy persona.

Dziewczyny, z którymi pracuję zawsze jest źle wychowany, to czyni ją bardzo nieatrakcyjne. Zawsze myślałem o niej jako uglo, aż pewnego dnia, gdzie był bardzo szczęśliwy i zauważyłem, że była swego rodzaju słodkie.

Kiedy byłem w moich najlepszych nastrojów, I przyciągnęła najwięcej kobiet.

Kiedy szukałem walidacji, mam odrzucone najtrudniejszy.

Kiedy byłem najbardziej arogancki, ludzie zaczęli umieścić mnie najbardziej.

Kiedy próbowałem zachowywać się jak najmądrzejszy, powiedziałem najgłupsze rzeczy.

Czasy, kiedy większość dobrych rzeczy zdarzyło mi się, były czasy, kiedy byłem w dobrym nastroju na początku.

Czasy, kiedy najgorszych rzeczy mi się stało, to były czasy, kiedy byłem w złym nastroju.

Co to oznacza?

Musisz zrobić własne szczęście. Od tego, wszystko będzie się układać. Jeśli liczysz na świat, aby zrobić to za Ciebie, o szczęściu, jakie zostaną zabrane.

Wiele z tych wskazówek i filozofie starają się pokazać, jak udawać szczęścia i zadowolenia. Na przykład:


* * Confidence Wyświetlacz

Dlaczego nie być już zadowolony z swojego życia i gdzie zmierzamy? Następnie, nie masz nic do naprawdę martwić, i są naturalnie pewny siebie.


* Uśmiech i Dodać * Kontakt z oczami

Co jest powodem musisz NIE uśmiech i spojrzenie w oczach osoby można znaleźć atrakcyjne? To gdzie chcesz wyglądać, prawda?


* Nie błagać *

Dlaczego musisz zrobić wszystko dla tej osoby? Nie możesz zrobić wszystko dla siebie? Dlaczego odmawiać ich tym samym niezależność?


* Bądź Cocky i Funny *

Dlaczego chcesz być na siebie humor deprecjację? Dlaczego nie chcesz być dowcipny? Przecież jesteś w radosnym nastroju.


* Bądź Dominant *

Nie masz pojęcia, co chcesz zrobić? Dlaczego nie chcesz wzmocnić głos i swoje poglądy? Dlaczego na bok i pozwolić komuś innemu kontrolować sytuację? Nie sądzisz, że jesteś wart tyle?


Oczywiście, możesz robić to wszystko przez sapiąc swoje ego, ale potem (gdy pojawi się odrzucony hard) zdasz sobie sprawę, że nie jest to do zrobienia. Musisz dorosnąć: precz z ego, z dala z niepewności, z dala z ponad analizy, precz z pychy, z dala z arogancją, z dala z racjonalizacją.

Niech się nie zarozumiały i zabawne podejście pochodzą z myślą o "wszystkie pisklęta chcesz mnie". Niech się nie dominacji pochodzą z: "Jestem lepszy niż wszyscy inni." Niech wasze zaufanie pochodzą z "nie udało się rozpoznać jakość." Być prawdziwym mężczyzną i przyjąć rzeczy takimi, jakimi są.

Nie staraj się zaimponować ludziom, nie starają się uwieść pisklęta, nie staraj się być silny, dominujący, pewny siebie, itp.

Wystarczy spróbować byli zadowoleni, a reszta przyjdzie sama.

I niech nikt nie kurcze stylu.