wtorek, 15 listopada 2011

Kobieta


Oto wskazówka, że ​​osobiście testowanego wielokrotnie z doskonałymi wynikami. To się nazywa znaczenie posiadania przyjaciółką.

Ta dziewczyna powinna być piękna i związków z jej będzie ściśle platonicznej. Ma płci, całowanie, nie hokus pokus. Nawet jeśli traci swojego chłopaka, jest beznadziejnie randki szarpnięć, czy cokolwiek, nie będzie jej w jaskini można mieć seks z tobą, ponieważ są jej dobrym przyjacielem.

Po tych uczuć, że ma przechodzi, staniesz się jej najlepszym przyjacielem. Ona zawsze mówić bardzo z was ludzie, a zwłaszcza dziewcząt. Teraz o to, dlaczego ten nowy przyjaciel pisklę będzie bardzo korzystne dla ciebie:

Ona może udzielać porad na swoje nawyki ubierania się. Ona może pomóc sklep i połączyć stroje, które będzie można atrakcyjne. Możesz swoje pomysły poza nią, a powie ci prawdę.

Należy się uczyć gotować przez teraz i co lepszego sposobu, niż gotować dla znajomego laska! Ona miłości, będziecie się dobrze bawić. Upewnij się, i wiem, co ona lubi jeść. Większość dziewcząt są świadome wagi, więc ugotować coś, że nie będzie czuć się winnym o jedzeniu. Ryby, warzywa, kurczak, itp.

Dzięki moim przyjacielem piskląt, gdy gotuję dla dziewczyny teraz mogę wyklepać ile kalorii jest w to czy tamto. Więcej punktów za mnie. Ponadto, większość dziewcząt w tych dniach nie można gotować jak ich matek lub babć, więc jest to umysł dmuchanie doświadczenie dla nich.

Ona jest wielkim skrzydłowym dla Ciebie i od kiedy to jej dobry przyjaciel, będzie również wykonywać Twoje rozkazy dla ciebie naturalne.

Poznałem wspaniałą dziewczyną nie tak dawno temu, ponieważ mój przyjaciel pisklę spotkał ją w łazience, a ona narzeka, że ​​wszyscy faceci w klubie były dorks. Mój przyjaciel przedstawił mnie dziewczyna i namówił mnie do tego stopnia, że ​​robiłem się z minuty później dziewczyna! Wszystkie mecz otwarcia był już dla mnie zrobił jej.

Znajomych Chicka dobrych przyjaciół! Ale potrzebny jest tylko jeden, a nie 10. Ona zawsze powiedzieć, dlaczego, co dziewczyna z którą się spotykasz lub prowadzący robił, co by się zastanawiać, o nich. Wielki porady od wewnątrz jej umysł!

Jeśli ona jest przystojny, i ci dwa trafienia klubu, kobiety zauważa się więcej.

Spotkałem kelnerka raz, który się mnie i mojego przyjaciela pisklę napoje. Poszedłem do baru, żeby złapać i zmienić aby pić. Kelnerka zapytała, czy moja dziewczyna nadal chce tego samego napoju miała wcześniej zamówić. I powiedziała, że ​​nie jest moją dziewczyną, ona jest moją najlepszą przyjaciółką.

Dziewczyna oczy świeci i powiedziała: "Wow, to jest niezwykłe." Odpowiedziałem, że jak o przyjaciółkę, ponieważ miło jest spędzać czas z kobietą, która nie jestem zainteresowany i tylko przyjaciółmi. Ten wysłał wiadomość, że jestem człowiekiem i mogę dokonać wyboru. I uśmiechnął się i wrócił na swoje miejsce.

Kelnerka, starając się sprawdzić, czy mówiłem prawdę, powiedział do przyjaciela: "Więc wy chłopaki są tylko przyjaciółmi, prawda?" Mój przyjaciel odpowiedział pisklę "Hell yeah!" Gary jest niesamowite przyjaciela do mnie! "

Mój przyjaciel pisklę, a kelnerka i wróciłem do mnie później i miał kilka drinków. I przytulił moje pożegnanie przyjaciela i upewnić się, ona ma w swojej kabinie porządku (kolejny punkt dla mnie w kelnerka w oczy). To kelnerka, a ja kochałem całą noc i była bardzo wygodne wokół mnie. Teraz barmana w swojej pracy chce pewne działania ode mnie! Crazy!

Znajomych pisklę, że będziesz wyglądać dobrze.

Byłem poza się trochę świeżego powietrza w czasie oczekiwania na moim przyjacielem do końca idzie do łazienki i zauważył, te dwie dziewczyny są suki do wszystkich ludzi na zewnątrz, jak zbliżył się do nich faceci. Jak zwykle je zignorował.

Podeszli do mnie i zaczął mówić. I trzymał go na co dzień. Teraz, mój przyjaciel jest stałym 9 z bangin "ciało i te dziewczyny były 8-9. Znali go i że wiem, że też, ale nie grałem w swoje głupie gry, ani też nie kładę je na piedestale. Próbowali razz mnie, ale bez powodzenia. Jedna dziewczyna nawet powiedział: "Założę się, że nigdy nie miał nic tak dobrze przed!"

W tym czasie mój przyjaciel wyszedł, kładę ją ramieniem i powiedział, inne dziewczyny, którzy byli zaskoczeni, że cieszył się ich spełnienia i poszliśmy dalej. W następnym tygodniu spałem z jedną z nich i powiedziała później, że myśleli, że jestem lepsza od mężczyzn, których zazwyczaj spotykają się i pytali o mój przyjaciel pisklę, który nie był ze mną w tym szczególnym czasie.

Wyjaśniłem rzecz przyjaźni i byli zdumieni i pytali mnie, czy kiedykolwiek iść w parze. Odpowiedziałem, że ona była moją przyjaciółką, że ja nie przyciągnęła do niej w ten sposób. Ponownie, jelenia w reflektory wyglądają z obu stron.

To niekonwencjonalne mieć przyjaciela platonicznej płci przeciwnej, więc działa to doskonale.

Sztuką jest być dobrym przyjacielem jej na wszystkie sposoby, przyjaciel może być. Oznacza to, że jeśli ona jest na suchą zaklęcie z randki i ona sprawia, że ​​podświadomy seksualnych, nie będzie działać na nich. Ty jesteś tym człowiekiem i dokonać wyboru. Ona cię kocham jako przyjaciela jeszcze na nie działające w jej pragnie położyć się. (Uwierz mi, że w pewnym momencie próbuje położyć się.)

Jeśli nie kładła, całować przyjaźni i wszystkich tych widzenia korzyści. Więc nie rób to! Ona pomoże wam zdobyć więcej piskląt niż można sobie wyobrazić.

Ostatnia noc mnie i moje obecne zainteresowanie miłości (którą mój przyjaciel pisklę wprowadził mnie) były i na temat. Wszystkie trzy z nas hit na parkiet i od mojego przyjaciela pisklę wie, że nie zamierzam jej dotknąć lub uzyskać zły pomysł, była szlifowania na mnie, jak również moje zainteresowanie miłości. Wszyscy mężczyźni przychodzili do mnie później i chcieli wiedzieć, moja tajemnica. Mam wiele darmowych drinków w nocy z facetów, którzy chcą porady i numery 2 dziewczyn ", który widział mnie tańczyć z nimi.

Więc widzisz, projekt jakość, gdy pojawiają się dwa hot chicks. Jesteś właścicielem stawu. Każdy nie wiedział, że jestem jego właścicielem, a my najbardziej popularne.

Ze względu na mojego przyjaciela piskląt, kobiety ciepłej do mnie po mówić do nich i powiedzieć coś w stylu "a to jest mój najlepszy przyjaciel Kelly". Oczywiście dziewczyna chce wiedzieć co się dzieje, więc jak jej powiedzieć, a potem pójść do łazienki (typowe dla kobiet). To właśnie mój przyjaciel laska mówi do mnie i odpowiada na wszystkie te pytania typową kobietą, jeśli chodzi o facetów. Skończyło się przy tym domu dziewczyna tej nocy.

Tak to działa świetnie, ale znajomego pisklę musi być przystojny, a ona musi być typem dziewczyny, która nosi ładne ubrania, itp.

Tak, o to co możesz zrobić dla niej i nauczyć się kilku rzeczy:

Zawsze pomóc jej informacje dotyczące facetów. Pomóż jej ekranie jej potencjał interesów miłości. Obserwować ludzi, którzy przychodzą do niej i rozmawiać. Zauważ, co mówią, co robią i obserwować język ciała. Dowiesz się, tyle ich oglądanie nie lub wynik jej cyfr, a także może dokonać innego fajne kumpel. (Ale uważaj, to może być stara się być dla ciebie miły, aby do niej dotrzeć.)

Zawsze proponuj jej porady jeśli uważasz, że może go używać. Ją chronić i zachowywać tak, jakby ona jest jak siostra do Ciebie. Po tym wszystkim, należy ją! Być prawdziwym przyjacielem, nie oszustwo! Kobieta wie, kiedy jesteśmy udaje, więc nie rób tego. Plus, spotykać się z hottie przygotować się do spotkania z nimi. Staniesz się komfortowo wokół gorące dziewczyny, tak bardzo, że nie będą już powodować niepokój lub nerwowego.

Pomóż jej tak dużo jak to możliwe, być jej zabezpieczenie, gdy jesteś. Gdy facet nie weźmie bez odpowiedzi, gdy uderzyła w nią, więc powiedziałem mu na pokonanie go. Była trochę zdenerwowana i chciała iść do łazienki.

Grupa dziewcząt przy stoliku obok widział całość. Poprosiłem najmniej ładny jeden w tabeli, jeżeli będzie ona towarzyskie mój kumpel do łazienki. Zgodziła się i gorącej przyszedł i był zdumiony! Kupiła mi napoje resztę nocy i podszedł następnego dnia, żeby mi miłości. Myślała, że ​​było najbardziej niezwykłym facetem, jaką kiedykolwiek spotkał, szczególnie, kiedy mój przyjaciel pisklę powiedział jej, jak niesamowite byłem ....

Więc koleżanki, jej pomóc, być dobrym przyjacielem jej, a ona otworzyć więcej drzwi, niż możesz sobie wyobrazić.

Teraz ważne jest, aby pamiętać, że nie pocałujesz znajomego pisklę tyłek za dużo. Nie ma się pojawić słaby, chcesz po prostu traktują ją jak jeden z twoich przyjaciół facet bez wszystkich dowcipów pierdnięcie itp. Traktuj ją jak damę i nigdy nie patrzeć na piersi! (Cóż, nie dać się złapać.)

Kocham mojego przyjaciela piskląt i jest jedną z moich najlepszych przyjaciół. Dostaje mi określone przez cały czas i jest szczęśliwa to zrobić. I pomóc jej w męskiej porady cały czas i pomógł jej spełnić niesamowity facet jak ja nie tak dawno temu. Ona jest zawsze dziękować mi za to. Patrzę na to jak to jest moje uznanie jej za pomoc mi się bardzo!

Ostatnią rzeczą, nowy przyjaciel pisklę nie może być dziewczyna, którą kiedyś próbował trafić na i dostała się w jej "niech tylko przyjaciółmi" strefy. Ona jest dziewczyną można szukać za nic więcej niż przyjaźń. Ona będzie zaskoczony tym i to, że będziesz się znakomicie w jej oczach.