poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kontrolowanie pytania


Jestem kierownikiem sprzedaży w dużych organizacjach finansowych sprzedaży. Jako taki, regularnie uczęszczać sprzedaży konferencji, szkoleń i warsztatów. W danym seminarium tematem była kontrola sprzedaży przez czołowych pytaniami.

Po całym dniu konferencji było ponad, przyjaciel i ja byliśmy w barze o kilka koktajli. Jak opierają się na Florydzie i konferencji w Chicago w zimie, było oczywiste, że byliśmy poza towners.

W każdym razie, zauważyliśmy bardzo atrakcyjna, młoda kobieta siedzi sam w barze od nas. Ponieważ byliśmy już rozmowy na temat dnia seminarium, powiedziałem koledze, że jestem wierzyli, że mogę używać tej samej techniki, aby ją spotkać i uzyskać jej numer. Tak więc, stawiamy na to.

I wtedy podszedł i powiedział: przepraszam i przedstawiłem się. Odwróciła się i powiedziała hi. Powiedziałem jej, że wyglądała jakby była z tu i zgodziła się. I powiedział: "Świetnie. Zadam wam pytanie, jaki jest twój ulubiony posiłek, jeśli można mieć wszystko, czego chciał?" Ona odpowiedziała trochę pytająco, "Lobster".

I powiedział: "Perfect. Tutaj w Chicago, co byłoby swoje ulubione miejsce do homara, jeśli można go wszędzie tam, gdzie chciał?" Ona powiedziała: "Uwielbiam Lobster Diablo na Tavern King Crab".

"Naprawdę? Tak więc, jeśli zdobył, nie wiem, powiedzmy konkurs radiowy rozdawać darmowe obiady homara na King Crab w piątek wieczorem, prawdopodobnie go, prawda?" Myślała, a następnie powiedział: "Tak, myślę, że tak." "Nawet jeśli trzeba było zjeść obiad z jednym z pozostałych zwycięzców konkursu?" "Tak, myślę, że będzie ok" uśmiechnęła się.

"Nawet jeśli inne Zwyciężył mnie?" Pomyślała przez chwilę i po prostu czekałem z lekkim uśmiechem na nią odpowiedzieć. "Nie, nie mam nic przeciwko", powiedziała jeszcze z lekkim uśmiechem.

"Wtedy, w piątek wieczorem w tawernie King Crab spotkamy się na kolacji. Czy ósmej trzydzieści ok?" "Tak". Uśmiechnęła się, "To dobrze".

Następnie wymieniliśmy wizytówki i powiedziałem jej, nazwałbym ją w piątek w dzień, aby upewnić się, że skoordynowane wszystko. Następnie mówi, że nie mogę czekać, odwróciłem się i wróciłem do mojego przyjaciela po drugiej stronie paska.

Nawiasem mówiąc, jest to prawdziwa historia. Istnieje kilka lekcje, które rzeczywiście wyszedł z kilku technik sprzedaży i seminariów, które uczyłem i udział.

Pierwszy (i jak newsletter zawsze popiera) Podszedłem do niej w pewny siebie, ale nie zagrażające sposób. Potem tylko przedstawiłem się (zdecydowanie najlepszy "podryw" nie ma). Następnie zadałem kilka pytań pozornie niewinny, a ona czuła bezpieczne odbieranie im. Następnie dostosować jej odpowiedzi przez ponowne pytanie w sposób, który skierowany był do "Zamknij" lub osiągnięcia tego, co chciałem od rozmowy.

Poprzez jej zgodę na kolację z nieznajomym (cytat, z drugiej zwycięzca), że to będzie bardzo trudne dla niej powiedzieć nie na moje zaproszenie, nie będąc bardzo niegrzeczny. Ponadto, myślę, że docenili wyjątkowość podejścia.

(Myślę też była na mnie w połowie drogi, ale cieszył się gra, jak to często bywa).

Co najważniejsze, jak to często określone w DJ Biuletyny, to połączenie wyjątkowości i pewność, że otworzył drzwi.

PS Dla tych, w dziedzinie sprzedaży tam. Pamiętaj, że wszystko jest w sprzedaży. Weź, co się nauczyłeś w pracy i zastosować go do swoich celów poza biurem. Będziesz zaskoczony.