niedziela, 11 września 2011

Twoje emocjonalne wyzwalania


Większość ludzi, którzy zaczynają trakcie samodoskonalenia mają jakieś emocjonalne trigger - często negatywny.

Może czują się lekceważeni doświadczyli odrzucenia (s), po cenach dumpingowych, czy w ogóle czuje się samotny i przygnębiony. Ale to nie ten etap, gdzie skręcić, że negatywne emocje w inspiracji i powiedzieć: "Już wystarczy, że nadszedł czas na zmiany!"

Motywacja ta zwykle trwa tak długo, jak emocjonalne spust. Częściej niż nie, ludzie zaczynają się w ogniu, zdrowe odżywianie, uderzył w siłowni, uderzył w książki, rozmowy z więcej kobiet i tak dalej. Za każdym razem to robią, czują napędu i oczy głowę.

Problem polega na tym, że gdy emocjonalne spust zaczyna się zapadać, zaczynają osłabnąć.

Ich dieta zaczyna pozwolić od czasu do czasu McDonalds lub pijaństwo sesji. Ich rutynowych siłowni staje się raz w wizycie chwilę i wracają w swoje koleiny - pilot zdalnego sterowania i piwa w rękach.

Oznacza to, że do następnego razu czują emocjonalnej spust, wówczas zaczynają się ponownie.

Najważniejsze jest, aby zachować to emocjonalne wywołać świeże i refleksji na temat tego regularnie. Napisz to w szczegółach, jeśli chcesz i czytać codziennie. Każdym razem, gdy zastanawiając się, czy iść na siłownię lub siedzieć i grać Playstation, lub za każdym razem myślisz o zamawianie pizzy, przypomnieć sobie jak się czułeś, kiedy podjęli decyzję, aby poprawić sobie i dlaczego należy unikać tych złych nawyków.

Osobiście zrobiłem kilka wyjątkowych poprawy fizycznego i psychicznego w ciągu ostatnich lat i muszę przyznać, że wielu moich emocji wyzwala związane z dziewcząt. Jednak byłem w związku przez ostatnie 9 miesięcy, i choć rzeczy są wielkie między nami, skończyło się już trochę zadowolony z siebie.

I był poświęcony maniakiem zdrowia ciągu ostatnich 2 lat, a jednak w tych miesiącach przestał działać bardzo dużo czasu i zaczęli jeść przekąski. Następnie kilka tygodni temu mój przyjaciel się niewinny komentarz na temat moich "uchwyty miłości" i uderzyło mnie, jak bardzo ja pozwolę sobie pójść! Czułem wstyd i czułem się jak bym wyrzucić lat ciężkiej pracy.

Po zastanowieniu zdałem sobie sprawę, że mój oryginalny emocjonalne wywołać już nie było.

Będąc w szczęśliwym związku, nie muszą przyciągać lub zaimponować kobietom, jak i uniknąć odrzucenia już. Potrzebowałem był kolejnym emocjonalne spust. I znalazłem w moim obrzydzeniem na siebie w coraz to leniwy i obiecał przystawki z niego.

Na szczęście złapałem się na wczesnych etapach samozadowolenia. Teraz jestem z powrotem na postać, pracujących ciężko i poprawy siebie ponownie. Tym razem zachować to uczucie wstydu w zatoce.

Krótko mówiąc, nie tracić z oczu swoje emocjonalne spust. Użyj go, aby pomóc pokonać samozadowolenie i dalszej poprawy!