piątek, 9 września 2011

Seduction z tańca


Czy kiedykolwiek chciałeś trzymać wiele kobiet w ramiona, niech patrzą Ci w oczy, i ich tęsknota za więcej?

Cóż, to bardzo proste - nauczyć się tańczyć.

I nie mówię tu o głośne dyskoteki, ale i społecznej tańce jak huśtawka lub gdzie można prowadzić kobiet innych, spin jej kierunek, w którym pragnienie, i patrząc jej głęboko w oczy.

Mam tylko tańczy na trochę więcej niż rok teraz, i jaka jest różnica złożyło w moim życiu społecznym. Byłem jednym z tych "nie kolesie dance" bo to nie tylko fajne. Ale powiem ci, prawdziwy Don Juan zna akt uwodzenia. I uwodzenie poprzez taniec jest tylko jednym z alei ma w kieszeni.

Wczoraj wieczorem poszedłem z datą do tego klubu huśtawka. Nie mogłem uwierzyć, jak wiele samotnych kobiet były tam w klubie, wzdłuż ściany tylko umieranie było prowadzić na parkiecie. I bycie prawdziwym ładne szarpnięcie, zostawiłem daty na chwilę i podszedł i tańczył z trzy piękne panie (nie wszystkie na raz).

Man miałem mnóstwo zabawy! Kilka minut później jedna z dziewczyn podszedł do naszego stolika, gdzie ja i mój dzień był o kilka drinków między tańcami i poprosiła (więcej jak zażądał), że z nią zatańczyć. Tak więc bycie cool jerk ja.

Teraz można się zastanawiać - co nie z tego?

Aż mnie daty pomyśleć, że była w duży popyt. To zasiał ziarno w moim umyśle, że data, mimo że była ze mną, mogę bardzo łatwo wybierać spośród wielu innych kobiet, które byłyby bardziej, że szczęśliwy ze mną zatańczyć. Również wykazały dominacji i zaufania, i że był tam bardzo dobry czas ... z moją datę lub z innymi kobietami.

A człowiek, czy to kiedykolwiek zmienić datę zachowanie tej nocy. Była gotów zrobić wszystko, by mnie zadowolić, a wierzcie mi, że nie tylko to, co chciałem jej zrobić.

(Nie byłem jedynym facetem tam w klubie. Nie było innych facetów tylko do picia i oglądania!)

Więc dolnej linii o to ... nauczyć się tańczyć, a drzwi otworzą się do Ciebie. Będzie budować zaufanie, utrzymać się w szczytowej formie, a przede wszystkim mają kobiety z Tobą umówić.