środa, 24 sierpnia 2011

Jak Facebook i Google Killed Randki w ciemno


Czy randki w ciemno nie żyje? Czy przemysł kojarzeń będzie sposób producenci samochodów?

Robiłem wyszukiwania Google dziewczyna długo zanim stał się do przyjęcia tego przyznać. Powrót przed Google stał się oficjalnym czasownika, chciałbym to zrobić, ale to musiało być trzymane w tajemnicy. Kiedyś założyłem dziewczyna była na tyle złagodzone, aby usłyszeć, że znalazłem jej profil na Onlysimchas.com ale był zawiedziony znaleźć obraz nie zażądała, aby wiedzieć, jak znalazłem się w profilu. Powiedziałem jej, że Googled nią i wpadł w szał, jak byłem trochę dziwakiem dla chcących wiedzieć więcej niż nasz wspólny przyjaciel powiedział mi, ponieważ każdy, kto chce wyjść z ich przyjacielem przełącza się na "tryb sprzedaży" podczas rozmowy o ich przyjaciela atrybutów.

W tym samym czasie, że Facebook otworzył swoje drzwi dla nastolatków i preteens stało się przyjęcia do prowadzenia szczegółowych kontroli rundzie z powrotem w Internecie potencjalnych dat. Facebook jest po prostu zapraszam do szukania brudu i dzięki mojej ulubionej funkcji - oznaczonych zdjęć - dziewczyny z którą się badania nie można po prostu ukryć swoje prawdziwe dane za dobrze przygotowane kolumny i przerzedzenie czarną spódnicę. Będziesz zaskoczony, aby zobaczyć, jak różni ludzie wyglądają w porównaniu z ich profil zdjęcia oznaczone zdjęcia.

Randki w ciemno ma swoje zalety. Dla mnie to było pośpiechu rodzaju, trochę jak gra na loterii: nigdy nie wiedział, co się wydarzy, choć zakładały zazwyczaj to bzdura, dopóki nie będę wygrać raz na jakiś czas. Zastanawiam się, jeśli będzie mi brakowało radość targowania się z shadchan okolicy i znalezienie subtelnych sposobów, aby odrzucić oferty pochodzi z mojej Charedi kuzynów w Monsey?

Chociaż Googling i Facebooking potencjalnych dat może być dużo zabawy i informacji, należy zachować otwarty umysł. Ludzie są zbyt szybkie, aby ludzie sędzia w oparciu o ich znajomych, półnagie pijany zdjęcia wykonane z ich wiosennej przerwy w Cancun i czy nie jesteś fanem Yankees. Jest więcej ludzi niż to, co umieścić na ich profilu Facebook, choć jeśli znajdziesz ich blogu można bardzo dużo myśleć, że to opis ich alter ego i to, czego by chcieli, ale nigdy nie będzie.