niedziela, 14 października 2012

Czy na pewno jesteś gotowy na wycieczkę do Cougar Town?


Nathan Hale Williams

Moja matka mi kiedyś kilka lat wstecz z posępnym głosem wstydu. Miała coś do powiedzenia. "Ostatniej nocy miałem sen o człowieku", powiedziała. Oczywiście, ja nie widzę problemu z nim i był bardzo zadowolony. "No cóż, to nie wszystko. On jest dużo młodszy mężczyzna. "Nadal nie widzę problemu. Potem powiedziała: "Ten młody człowiek był Usher. Mógłbyś jeśli kiedykolwiek dnia młodszego mężczyznę? "Po kontroli mój śmiech, zapewniłem ją, że nie będzie, zwłaszcza jeśli były Usher.

Ostatnio jeden z moich znajomych siostrzanych przyszedł do mnie z podobnym dylematem, prawdziwego życia. Poznała mężczyznę na jednym z popularnych serwisów randkowych, ale był 13 lat młodszego. Poszła na randkę z nim i był bardzo zainteresowany. Jednak nie mogła przeboleć jego wieku. "Jest w tym samym wieku jak [jej młodszy brat], który jest brutto," powiedziała. "Ale, kochanie, to nie jest twój brat", odpowiedziałem. Jestem zawsze rozległy widok na randki i miłość, tak naprawdę nie widzi problemu. Jeśli człowiek dojrzały, uczynił ją szczęśliwy i może posiadać swój własny, a następnie w jego wieku tak naprawdę nie powinno mieć znaczenia. Wszyscy wiemy, że wiele "Czterdzieści latków", które działają ich rozmiaru buta, a nie ich wiek.

Co więcej, z tego, co opisała facet miał swoje życie razem - wielkie zadanie, nie ma dzieci; silne zaplecze rodzinne. , A jej uwagę, że było w porządku. Moje jedyne zastrzeżenie było to, że choć może on być dojrzały na papierze, a podczas pierwszego wrażenia, jakby była do wprowadzenia długoterminowych relacji z nim, ona zawsze musi brać pod uwagę jego wiek, kiedy oceniając jego działania.

"Ale, po prostu powiedział, że jego wiek nie powinno mieć znaczenia," zapytała. Prawda, ale będąc w związku z kimś, kto był 10 lat starszy ode mnie, wiedziałem też były pewne względy wspominając. Na 26-lat-stary, byłem prawnikiem i miałem garść też. Ja jednak nadal 26, kiedy weszła w związek. I często, mój partner zakłada byłem wystarczająco dojrzały, aby pewne decyzje, że nie byłem. Jestem dojrzały zawodowo, ale nie tak bardzo osobiście. Chciałbym poświęcić całe moje życie do osiągnięcia w szkole i pracy, ale jest nadal bardzo dużo w moich 20 lat. Dałem moja siostra-znajomego kilka przykładów, które pojawiły się w mojej relacji i kwestie to spowodowane. Z powiedział, że każdy człowiek jest inny, a moje doświadczenie niekoniecznie regułę.

I moja siostra-zachęcał przyjaciela do zbadania relacji z nim. (Oni byli na więcej wydarzeń i nadal dobrze.) Ona nie miała nic do stracenia i wszystko do zyskania. I trochę młoda miłość może włożyć trochę pep w jej kroku, prawda?

I konsekwentnie, że datowanie jest trudne dla każdego. Im więcej ograniczeń można umieścić na swoich potencjalnych partnerów, bardziej kurczą się basen randkowych. Jeśli młoda, ładna rzecz połowy oka, nie tak szybko rzucić plecami Guppy w oceanie. On może być tylko to, czego potrzebujesz. Tak, panie, proszę was: Czy wycieczka do Cougar Town?