poniedziałek, 17 października 2011

Czy mogę pocałować?


Ten mały manewr stał się jednym z moich ulubionych sposobów na naprawdę śruby z głową kobiety. Zasadniczo jest tak: jesteś na randkę i można powiedzieć, oboje bawili się i cieszyli się swoim towarzystwem. Teraz wieczorem (po południu lub cokolwiek) jest dobiega końca i obaj jesteś w tej "strefie goodbye kiss przewidywania", że jestem pewien, że wszyscy wiedzą, i boi się tak samo jak ja.

Na końcu zatrzyma się przed nią drzwi, czy w końcu spaceru ją z podjazdem lub po prostu pobyt w samochodzie, można zapytać jej, że bardzo nieprzyjemnych Pytanie: "Czy mogę cię pocałować?"

, Do którego ma dwie możliwości odpowiedzi. A jeśli ona rzeczywiście miała dobry czas z tobą będzie ona korzystać najkorzystniejsza. Ona nieśmiało uśmiech i powiedzieć "Tak", cicho, jak tylko panie mogą. Teraz to mówisz: "Dobrze wtedy mam pewność, że do tego w przyszłości.." Uścisnąć jej dłoń lub po prostu uśmiech i mrugnięcie, ale dostać się na swój sposób, jak tylko możesz.

Gwarantuję, że ona będzie pozostawiona tam z jej ust otworem zastanawiając się dokładnie to, co do cholery się stało. W ciągu następnych kilku dni ma zamiar naprawdę zacząć swędzenie na ten pocałunek od ciebie. Kiedy nie zobaczymy, sama oczekiwaniu, kiedy, gdzie iw jaki sposób ten pocałunek ma się wydarzyć dosłownie napęd jej orzechy ... bo wie, chcesz ją pocałować i że przyjdzie prędzej czy później. Ale ona nigdy nie może znać odpowiedzi na kiedy, gdzie i jak, bo nigdy nie da jej żadnych wskazówek. A ty to działać jak nic nie jest w najmniejszym stopniu. Udawać, że zapomnieli o incydencie nawet stało.

Kiedy w końcu zdecydują się dać jej, że pocałunek, tylko nie to (ale spróbuj ustalić, czy ona jest w nastroju do niego; kursy ona będzie). W żadnym wypadku nie można prosić jeszcze raz! Masz już zapytał, a ona już powiedział, że tak, pamiętasz? To będzie cholernie dobry pocałunek, uwierz mi.

To zawsze cuda dla mnie. Dałem się, że pocałunek jedna dziewczyna po prostu działa w niej na ulicy i trafiliśmy do spędzenia reszty dnia (i większość następnego dnia rano) razem. Z innym byłem w parku rozrywki i cholernie Ferris Wheel, ale zablokowany i nie mogliśmy wiszące w powietrzu przez piętnaście minut. Dałem jej trochę dziobać i to w zasadzie zakończyła się robi szlifować tam, dopóki nie ruszył ponownie.

I jeszcze dziewczynka faktycznie próbował zapasy, że pocałunek ze mnie natychmiast po wyciągnąłem "kiedyś" linii na nią. Jakoś udało mi się od niej. Ale kiedy pocałował ją na naszym drugim dniu na czerwonym świetle, po wyjściu z restauracji, powiedziała mi zapomnieć o filmie i wrócić do domu z nią.