piątek, 13 maja 2011

Britney znowu jest w ciąży


NEW YORK - Kolejne dziecko Spears jest podobno w drodze â € "i to nie Britney.

Jamie Lynn Spears, 16-letni "Zoey 101" gwiazda i siostra Britney, powiedział OK! Magazyn że jest w ciąży, a ojcem jest jej chłopak, Casey Aldridge.

"To był szok dla nas obojga, tak niespodziewane," powiedziała. "Byłem w szoku, pełne i całkowite, a więc był on".

Spears jest 12 tygodni wzdłuż i początkowo przechowywane wiadomości do siebie, kiedy dowiedział się o ciąży z testu w domu, a następnie wizytę u lekarza, powiedziała magazyn gwiazd, które uderza stoi w Nowym Jorku w środę, a reszta kraju przez piątek.

Jakie przesłanie ona chce wysłać do innych nastolatków na temat seksu? "Zdecydowanie nie sądzę, że coś należy zrobić, to lepiej czekać", powiedziała w magazynie. "Ale nie można osądzać, bo to stanowisko mówię sobie w"

Po tym jak dowiedziałem się od lekarza, że ​​była w ciąży, powiedziała: "I po dwóch tygodniach do siebie, gdzie nie mów nikomu."

"Tylko jeden z moich znajomych znał, bo potrzebne do pracy, co chciałbym zrobić dla siebie przed I niech ktoś opinii wpływu na moją decyzję. Potem powiedziałem moich rodziców i moich przyjaciół. Bałem, ale musiałem zrobić to, co prawo mi ", powiedziała.

Spears złamał wiadomości do matki, Lynne tuż przed Dziękczynienia, magazyn zgłaszane.

"Ona była bardzo zdenerwowana, ponieważ nie było to, co ona oczekuje na wszystkich," powiedział Spears. "W tydzień po, miała czas, aby sobie z tym poradzić i stał się bardzo pomocne."

Lynne Spears, już babcia młodych Britney synów, powiedział czasopisma: "nie wierzę, bo Jamie Lynn zawsze była tak sumienny Ona nigdy nie spóźnić się na jej curfew Byłem w szoku, mam na myśli, to jest moja 16-letnia... -stare baby ".

Powiedziała, że ​​jej córka aktorki, telegenic bohaterka jej popularnej serii Nickelodeon, znana Aldridge ma lat i zaczęła spotykać się go w szkole średniej.

Ale w niedawnym wywiadzie dla The Associated Press, Spears powiedziała, że ​​nie ma stałego chłopaka. "W pewnym sensie tak zachowac otwarte możliwości", powiedziała. "Mam grono przyjaciół, które zawsze trzymam z, mnóstwo znajomych facet." Odmówiła, aby porozmawiać o jej starszej siostry.

Spears mówił do AP krótko przed Dziękczynienia, dnia powiedziała OK! poinformowała jej matka o ciąży.

Jamie Lynn planuje podnieść dziecko w jej rodzinnym stanie Luizjana â € "tak może mieć normalnego życia rodzinnego".

Nickelodeon wydała oświadczenie: "Szanujemy decyzję Jamie Lynn, aby wziąć na siebie odpowiedzialność w tej sytuacji poufnych i osobistych Wiemy, że to bardzo trudny czas dla niej i jej rodziny, a nasze podstawowe prawo celem jest obecnie Jamie Lynn dobrego samopoczucia.."

Publicysta sieci nie od razu odpowiedzieć na telefon i e-mail żądania dodatkowych uwag.

"Zoey 101" planowane jest do zakończenia trzeciego sezonu 4 stycznia w odcinku zwrot akcji, w których charakter Spears musi zdecydować, czy ją opuścić szkoły Pacific Coast fikcyjnych pokład Academy w Kalifornii, aby dołączyć do swoich rodziców w Londynie.

The show jest zaplanowane, aby wznowić w lutym, a producent, Dan Schneider, powiedziała, filmowanie w czwartym sezonie został już zakończony.