wtorek, 22 lutego 2011

Doświadczenia z internetowych randek?


Więc po cenach dumpingowych niedawna moich znajomych zaproponował muszę pewne pozytywne uwagi i coś do oderwać myśli od mojej byłej Mówili więc spróbować online dating site. Nie jestem gotowa na kolejny związek, ale chcą poznać nowych ludzi i bary nie moja rzecz. I umieścić na profil, nie jest jej bardzo dobrze, ale ma kilka cute zdjęcia i mam podane w profilu, że jestem chętny do rozmowy, poznania kogoś, itp. Do tej pory miałem pewne wiadomości e-mail z chłopaków - unikam facetów z żadnej wzmianki o znalezieniu kolejnego żona lub Booty Call. Jeden facet I've pocztą elektroniczną jest oficerem policji około 45 minut od mojego miejsca zamieszkania. Dałam mu mój numer (prepaid telefon komórkowy), a on texted mnie i w nocy zadzwonił do mnie. Pracuje Midnights ale wczoraj był jego dzień wolny.