Odtwórz trudne do uzyskania. Jeśli masz to, dumą.
Są kawałki porady relacji, które zostały przekazane. Ale to nie są tylko dla świata randek: zasady te stosunki mogą równie dobrze działać dla kobiet w ich karierze zawodowej, kariery trener Nicole Williams mówi w jej nowej książki Dziewczyna na Top: Your Guide to chodzi na randki regulaminu Kariera sukcesu.
Niektóre z zasad może się wydawać sprzeczne z intuicją, politycznie niepoprawne, a nawet wręcz ryzykowne w obecnej wysoce konkurencyjnym rynku pracy, ale "do mnie, największe ryzyko kariery rozliczenia za mniej niż swój potencjał", mówi Pani Williams, który niedawno przeniósł ją praktyce coachingu z Vancouver do Nowego Jorku.
"Chcesz się wyróżniać, gdy istnieje duża konkurencja, więc domagają się, co naprawdę chcesz może być właśnie ta rzecz, która odróżnia się od reszty."
W rozmowie z Wallace Immen, Pani Williams, także autor Zarabiaj ile jesteś wart i szalenie Sophisticated książek doradztwo zawodowe dla kobiet, przedstawił niektóre z zasad celownik wierzy, może prowadzić do meczu kariery sen. Oto co miała do powiedzenia:
Traktuj go myśli, by go chętnie
Wiem, brzmi to wbrew temu, co wielu ludzi myśli, że trzeba zrobić, aby przetrwać w złej gospodarki, ale szef nie będzie utrzymywać ludzi tylko dlatego, że jak oni. Dysponenci będą te, które świadczą, bo szef przetrwania kariery zależy od niego.
Słodko i światła i robi to, co jest bez wątpienia pytanie daje nie dźwigni. Jeśli chcesz być szanowana i popytu, nie ma jednej, prostej strategii: Czy wystarczy odwagi wstać i opinii oraz być w stanie powiedzieć "nie" bzdury.
Doskonałym tego przykładem jest Anna Wintour, redaktor naczelny magazynu Vogue. Ona może być wyśmiewany w The Devil Wears Prada, ale nie stała się ikoną mody, pozwalając, by ludzie chodzą nad nią. W rzeczywistości, kiedy dostała wywiad z byłym redaktorem Vogue Grace Mirabella, zakończyło się tuż po ogłoszeniu Anna była praca Pani Mirabella to była po. Ostatecznie została zatrudniony w "Vogue", po intensywnym wynagrodzenia, która była dwukrotnie, co ona oferuje.
Jeśli masz to, dumą
Brzmi to politycznie niepoprawne, i nie jestem żadnym odcinku wyobraźni sugeruje, że kobiety używają seksu aby iść do przodu. Ale atrakcyjność jest faktem, więc nie działa na korzyść kobiet, aby to ukryć i udawać, że są mężczyznami. Co polecam jest to, że kobiety używają ich piękno i urok ich przewagi strategicznej.
To nie sugerują, do tego stopnia, Ivanka Trump, który sprzyja szpilki i nie boi się pokazać to, co ona ma. Ale nawet ona wie, że są granice, jak powiedziała mi: "Jestem dziewuszka dziewczyny. Nie boję się być kobietą, nosić różowe do biura. Ale nie ma linii, które można wyciągnąć ... dźwigni, co masz a kobiece podstępów, ale nie do tego stopnia, że robisz sobie niedźwiedzią przysługę ".
Najważniejsze jest przy użyciu narzędzi które są dostępne jako kobieta: ubrania, wasza miłość, możliwość flirt, tworzenia i przyciągania uwagi.
Niemniej jednak, najbardziej konsekwentnie atrakcyjnych rzeczy dla kobiety są inteligentne, precyzyjny i pewny siebie.
Nie spodziewaj się go zmienić
Lamparty i kiepski bossów nie zmieniają swojego miejsca. Wiadomość kariery jest to, że powinieneś spróbować znaleźć odpowiedni szef, a nie spodziewał się zmiany w sytuacji, gdy nie są obsługiwane, szanowane i odszkodowania oraz do pracy.
Wiele kobiet ma całą listę atrybutów chcą w człowieku i nie miejsce, które dużo uwagi na to, co chcą znaleźć się w szefa. Jeśli jesteś w takiej sytuacji, nie spędzić 20 lat w złym firmy ze złym szefem, gdy w rzeczywistości może być lepsze dopasowanie tam.
Odtwórz trudno dostać
Oczywiście chcesz wskazać zainteresowanie, ale jeśli natkną się rozpaczliwe pracy, to może faktycznie kończy się odpychania pracodawców. Musisz spotkać się, że masz inne opcje.
W poszukiwaniu pracy, nawet jeśli nie są zainteresowane inne zadania, należy udać się do innych wywiadów tylko uczucie, które, jeśli to nie działa, masz inne opcje. Niewątpliwie to, że poczujesz się bardziej pewny siebie, ponieważ masz opcje i pracodawcy będą bardziej zainteresowane. Jeśli masz inne zalotników, mogą przegap okazji, aby cię, jeśli zbyt długo czekać.
Nie podawaj mleko za darmo
Ten klasyczny ostrzeżenie o czekając na zaangażowanie jest naprawdę zastosowanie do ustalania wartości swojej ciężkiej pracy w biurze.
Przykładem jest Lauren Hutton, który zbudował jej markę jako model rozliczania przez nie mniej niż myślała, że zasłużyła.
Po przeczytaniu artykułu w The New York Times o graczu w baseball się lukratywny, długoterminowy kontrakt, postanowiła odmówić wykonania kosmetycznych reklamy, dopóki nie otrzymał podobny kontrakt. Ona powiedziała: "I powiedział agencji" Jestem zarozumiały moje stopy. " Oni powiedzieli: "Nie mogę tego zrobić." I podkreślił. "
Kilka miesięcy później, Revlon zaproponował jej bezprecedensowy kontrakt, pierwszy tego typu w branży.
Musisz czujesz się odszkodowania za wkład zrobić. W czasach, w których budżety są ściśnięte, być może trzeba będzie poprosić o coś więcej niż pieniądze.
Ale postawić na swoim, jeśli powiesz: "Jeśli wezmę to na, oczekuję czegoś w zamian, czy to konto BlackBerry, zwrot kosztów transportu, jeden dzień w tygodniu pracować w domu, członkostwo w klubie fitness, laptopa lub dodatkowy tydzień wakacji za podjęcie nad dużym projektem.
Bądź gotów odejść
Mówimy o pozyskiwaniu zainteresowania ludzi, jest w stanie go utrzymać i gotowość do spaceru od sytuacji, która nie daje korzyści. Tak jak w celownik, nie chcesz zadowolić się drugim najlepiej i trzeba być dość śmiały, by wyjść i dostać to, czego naprawdę chcesz. Tak wielu ludzi dziś zrezygnowało nawet nie próbuje, są czytania statystyk bezrobocia i twierdzę, że nie ma sensu. Ale musisz wyjść. Będziesz musiała odrzucenia, ale cierpliwi i technik użyć, aby zrobić sobie wyjątkowe.
Na przykład, gdy Katie Couric się szeroko upubliczniona przenieść się z NBC Today show w CBS Evening News, krytycy twierdzili, że brakowało jej doświadczenia w trudnych dziennikarstwa.
W tym roku jej Serial zdobył nagrodę Emmy w kategorii wybitne dziennikarstwo śledcze.
A męski przykładem jest Steve Jobs, który opuścił firmę Apple Computer, firma założył w 1976 roku, podczas walki o władzę z inwestorów korporacyjnych w 1985 roku. Okazało się, Apple po prostu nie mógł nasycić się go jednak, bo firma to firma kupiła komputer zaczął zwanym dalej, i zatrudnienia udał się na CEO Apple i szybko dał się poznać jako głos spółki.
Get a life
Oznacza to po prostu nie poświęcić wszystko wierzysz ze względu na co szef szczęśliwy. Pamiętaj, że praca w dupę się stać niezbędnym może spowodować nie o swoje życie i przyjaciół, a nawet noc off.
W rzeczywistości, jeśli nie będziecie mieli życia poza biurem, zaczniesz być postrzegany jako przegrany, a przekonasz się, że ludzie stają się mniej przychylny. Nikt nie lubi męczennika, który mówi o wszystkie godziny włożyli w kwestii ludzie w końcu zacząć zadawać brzmi: dlaczego trwa tak długo?
Nie trać dość
Zmierz się z tym, istnieje tylko tyle optymalne roku maksymalnej wydajności masz pracować, więc nie trać doskonałą współpracę z kiepskim szefem, który nie doceniają tego, co masz, i daje do przydziału ślepą uliczkę.