W Chicago Tribune | 06 sierpnia 2006
CHICAGO - Teena Verbit nie myślisz, że jej córka była celownik ktoś "spektakularne".
Napisała więc profil osobowości swojej córki i zamieścił go na Jdate.com, strona internetowa dla żydowskich singli.
"Nie sądziłem, że będzie robić to," Linda Verbit, 23, powiedział jej mama ", ale ona. Położyła mi na Jdate".
Teena Verbit teraz popiera młody człowiek spotyka się z córką. "Moja mama nigdy nie był nieśmiały o mówi mi, jej zdaniem," powiedziała Linda Verbit, który mieszka poza Filadelfii.
Znalezienie towarzysz w sieci jest niczym nowym. Ale teraz rodzice są skoki do randek internetowych i gry kojarzeń, układanie profili swoich dzieci i płatniczych, aby były wyświetlane na stronach catering do konkretnych środowisk religijnych i etnicznych.
"Moi rodzice zapisali mnie się" na Shaadi.com, powiedział 30-letni Sejal Patel. Jej tata nawet zamieszczenia w sieci Web bystry przyjaciela, by pomógł mu post swój profil na stronie Indian.
"To tak, jakby wszyscy na świecie wiedzieli o mojej Shaadi profil przede mną", mówi Patel, który rozpoczął się do 30 e-maili dziennie. Jej rodzice napisał profil - mówi, że lubi pikniki rodzinne, gotowanie, i pomagając w domu - i zapłacił za usługę. Strona koszty 110 dolarów rocznie na platynowej karty członkowskiej, która zawiera śmiałe twarzy aukcji i spersonalizowanych usług dla firm.
Nie każdy kupuje w religijnych witryn internetowych randek.
"Wolę, aby im sprostać jako osoba, a nie profil," powiedział 29-letni Ahmed Rehab, dyrektor wykonawczy Chicago Rady Stosunków Amerykańsko-Islamskich.
Podczas gdy on odwiedził Naseeb. Com, coraz bardziej popularnym miejscem dla muzułmanów, Rehab nie jest członkiem. On nie wie rodziców popychanie takich miejsc na ich dzieci, ale to nie dziwi go. "Jest to realny sposób na muzułmanów, aby spotkać się ze sobą", powiedział.
Online dating jest jedną z najstarszych firm w internecie, z najbardziej znanych miejsc przeżywa mieszkanie umiarkowany. Ale stron koncentrując się na religię, rasę, pochodzenie etniczne lub gwałtownie wzrosła. Na Shaadi. Com, na przykład, wzrost ruchu o 73 procent od czerwca 2005 do czerwca 2006 r., wynika z danych comScore Media Metrix, który mierzy aktywność w Internecie. Unikalnych odwiedzających do Jdate.com wzrosła o 43 procent w tym okresie, a strona jest tak przyzwyczajony do pracy z takimi ludźmi jak Teena Verbit, że nawet nazwy dla nich ". Jmoms"
Ogółem, liczba witryn randkowych skoczył do 1122 od 850 w lipcu 2005 r., według danych ze strony internetowej firmy Hitwise śledzenia