środa, 31 października 2012

Dlaczego Dating jest jak zakupy Lodówka


Przez Ariane Marder

Tak, to prawda. Prawdziwe życie człowieka (z 40 lat życia na swoim koncie, nie mniej) powiedział, że datowanie jest w zasadzie jak idzie do Walmart i porównując lodówki.

Powinienem powiedzieć przy bat, który powiedział facet jest na mojej liście sh * t. A kiedy usłyszał historię, będziesz najprawdopodobniej zgadzają się, że zasługuje on na dwa kciuki w dół.

Mój przyjaciel został celownik faceta za ostatni rok-i-pół. Wydawał się wielki i bardzo do niej. On nawet wychowany małżeństwo i powiedział jej, że jest gotowy się ustatkować. Ale ostatnio, że został mając dorosłego wersję mrówki w gaciach i odgadnięcie relacji.

Pewnej nocy, po tym jak wrócił z łączenia uczelni, rzekł do niej: "myślałem. Tak naprawdę nigdy nie myślałem, że w końcu się z kimś, kto nie był Ivy League "(nota w Bloggerze: EW) Potem udał się do popełnienia samobójstwa-metafora:". Nie jestem typem osoby, kupić pierwszą lodówkę Rozumiem. I rozejrzeć i porównać przed popełnieniem ".

Poważnie, koleś, żadna dziewczyna nie chce być w porównaniu do gospodarstw domowych, w historii! A jeśli masz Sub-Zero, dlaczego na świecie nie chcesz nic innego?