środa, 28 września 2011

Spotka się z kobietą, która miała Cyber ​​Sex z 60 Online "miłośników"


Serial 'cyber dater ", który spędza większość wieczorów online, randki z mężczyznami nigdy nie poznała, mówi, że pomysł, który przyciągnął ją do tego" jest mniej zaangażowania i więcej zabawy zaangażowanych ".

Marketing wykonawczy Siana Nelson używa poczty elektronicznej, serwisów randkowych, forach, kamery internetowe, Skype i komunikator do tej pory mężczyzn na całym świecie - żaden z nich ma zamiar kiedykolwiek spotkać w prawdziwym życiu.

Ona nawet ma relacji do następnego kroku poprzez cyber seks z jej "miłośników".

"Cyber ​​dating jest rozwiązaniem - każda nowoczesna kobieta powinna to zrobić. Mogę cieszyć się intymne chwile I będzie z żadnym mężczyzną, ale jest mniej zaangażowania i więcej zabawy zaangażowanych, "Słońce cytowany Nelson, jak mówi.

"Zamiast przejść przez ruchy obiad lub film na pierwszej randce, mój dzień cyber i mogę zaplanować spotkanie Skype video. Oznacza to, że możemy pokazać siebie w naszych mieszkań za pomocą kamery, a następnie "akcji" butelkę wina. Jeśli data pójdzie dobrze i są gotowi, będziemy mieli cyber sex przez kamery na koniec dnia. "

Nelson z Reading, Berkshire, jest obecnie pochodzi trzech mężczyzn z różnych krajów - Ameryka, Australia i Kanada.

Po jej złamane serce 18 miesięcy temu, Nelson postanowił, że chce bezpieczeństwa ludzi randki tylko w Internecie.

Nelson dołączył do kilku forach i serwisach randkowych i zaczął rozmawiać z ludźmi o podobnych zainteresowaniach, w Australii, Ameryce i Azji.

Nelson ma cyber dnia ponad 100 mężczyzn, w tym prawnicy, żeglarzy, architektów, budowniczych, aktorów i rolników.

"Miałem cyber seks z około 60 z nich mam z dnia. Niektóre jasno chcą tylko rozmawiać i flirtować i są pewne nie jestem przyciąga w ten sposób. Niektóre mam odrzucił w wirtualnym seksie, ponieważ znalazłem ich zbyt do przodu. Nie chce mnie znać, oni po prostu chcieli szybkie emocji internet, "Nelson dodał.

Siana prowadzi dziennik facetów lubi i daje im punkty za technikę daty cyber. (ANI)