środa, 21 września 2011

Jak zrobić świetne pierwsze wrażenie


I sobie sprawę, że oprócz posiadania solidnych fundamentów zaufania i urok, trzeba się bardzo pewny, aby wybitny pierwsze wrażenie. Pierwsze wrażenie można dokonać w dziewczyna może mieć duży wpływ na sposób widzi Cię z tego miejsca.

Wydaje się, że pierwsze wrażenie jest jak "próbka" tego, kim jesteś. Jeśli pierwsze wrażenie (podejście) jest nudne, przewidywalne i nudne. Ona widoku jako takie. Jeśli podejście jest powszechne, ona zobaczy cię jako kolejnego faceta, którzy chcą uzyskać określone. Jeśli podejście jest wesoły, pewny siebie i zabawny, ona zobaczy, że jak dobrze.

Wiem, moich przyjaciół, którzy są bardzo dobrze wyglądający faceci i są całkiem pewni, i zabawa na około ponad wszystko. Ale kiedy podejście dziewcząt i ustalić, że pierwsze wrażenie, często natknąć się jako nerwowy i przewidywalne. Coś jak:

"O, cześć. Umm. Nie mogłem nie zauważyć można z dowolnego miejsca w pokoju. Myślisz, że mógłbym ci numer?"

Uważają one, że gdy dziewczyna poznaje je, a kiedy można je zdobyć dziewczynę na randkę, że mogą pokazać te dziewczyny, jak pewnie i zabawni są. Smutne jest to, że nigdy nie sprawiają, że do pierwszej randce. Od początkowej dziewcząt wrażenie z nich był "nudny, nerwowy, nudne, przewidywalne".

Oczywiście, wszyscy wiemy, że pierwsze wrażenie jest trwałe z nich i są bardzo, bardzo ważne w grze randek. Więc warto byłoby, aby faktycznie próbować i praktyki, a produkować wielki, nie sprawiają, że żelazną podejścia.

Mówi się, że w biznesie, co zabijanie nie miało nic do czynienia z produktem, który sprzedajesz, ale jak dobrze obecny (reklamować) produkt. Możesz mieć świetny produkt (osobowości, ciała, itp.), ale jeśli nie można reklamować go poprawnie, nie żyjesz, gdziekolwiek jesteś.

Po pierwsze wrażenie nie było, wyobraźnia natychmiast zaczyna produkować i budować te początkowe wrażenie. Jeśli jest to dobre pierwsze wrażenie, dobry wizerunek z was zostanie utworzony w jej umyśle.

Teraz, do części najważniejsze. Co stanowi idealne podejście?

A więc najpierw chcemy jasnej wizji, jaki ze chcemy, aby Pani Idealne do nas jak. Idealnie, chcielibyśmy, żeby wiedzieć, byliśmy pewni, inteligentny, zabawny i ambitny. Zgadza się?

I nie możemy liczyć na pierwszej randce, aby pokazać jej, jak pewnie i zabawy jesteśmy, jeśli nie mamy tego pierwszego dnia. Dlatego musimy podjąć wszystkie te wspaniałe cechy i pakiet je w czyste "pakiet próbki", zwane pierwsze wrażenie. , Która rozpocznie się reakcja łańcuchowa wielkich myśli i uczucia przyciągania do nas.

Spędziłem znaczną ilość czasu, zastanawiając się to właśnie. Poprosiłem się w kółko, jak i jakiego rodzaju podejście miałem zamiar zrobić, gdy widzę, atrakcyjna dziewczyna.

Oto co mam do tej pory:

Powiedzmy, że jestem na siłowni, na przykład. Kiedy widzę dziewczynę Jestem zainteresowany będę wykonaj następujące czynności:

Krok pierwszy

Ja zapewnić, że moja postawa jest nienaruszona. Wysokiej głowę, ramiona lekko do tyłu i na poprawne ustawienia. Będę chodził z gracją i pewnością siebie.

To fakt, że istnieje ponad 750.000 niewerbalnych znaków, które wydzielają, które mówią innym ludziom o tym, kim jesteśmy! Dlatego staje się bardzo, bardzo ważne, że widzi to. Nie przesadzaj i chodzić jak machoman czy coś, ale upewnij się, że ruchy i gesty są bardzo spokojne, skoordynowane i dźwięku.

Krok drugi

Łagodny kontakt wzrokowy. Zrobię kontakt wzrokowy z "relaxed" oczy, nie nerwowy, ale spokojny, casual, krótki kontakt z oczami (jak idę w jej kierunku).

Krok trzeci

W spokojnym głosem i lekki, powiem następujące brzmienie: "Cześć, jestem James nie widziałem cię tu wcześniej musi być nowy, na tej sali gimnastycznej (szkoła, sklep, cokolwiek)..." Kiedy odbywa się w sposób spokojny i casual, to pokazuje zaufania.

Niech jej odpowiedź.

"Myślę, że oznacza to, że mam zamiar zaprosić cię na kawę. A jeśli nie piją kawy, szkoda. Możesz oglądać mnie pić kawę, a ja cię poznać lepiej. Deal?" To pokazałoby, że nawet większe zaufanie i poczucie humoru.

Do tej pory do tej pory, teraz widzi jako zabawny, lekki, nie zdesperowany i pewny siebie facet. Zobaczmy, co jeszcze możemy dodać do tego.

Po tym, jak mówi: "Pewnie, czemu nie" (co jest bardzo prawdopodobne, ponieważ nie przyszedłem na zbyt silne i mamy wyświetlone bardzo atrakcyjne cechy) moglibyśmy kontynuować prosić o jej numer telefonu.

"Cool, co Ci numer? Muszę biec, ale Wyślę ci linii, gdy mam trochę wolnego czasu. Okay?"

Jest to bardzo skuteczne, ponieważ nie jesteś mówiąc: "Zastanawiam się, czy mógłbym numer", który wydaje się niebezpieczny i zdesperowany. Jesteś umieszczenie jej w miejscu, gdzie będzie miała trudności z informacją, nie.

To również sprawia, że ​​wyglądasz "zajęty i nie tak dostępne." To pokazuje jej, że masz życie i że nie jest priorytetem. Ona będzie musiała pracować niej $ $ się do tego! Ponadto, jesteś zakończenia convo, który pokazuje jej, kto jest pod kontrolą.

Plus jeszcze jeden ukryty klejnot, jesteś również nieprzewidywalne i tajemnicze, ponieważ jeszcze nie dał jej czas, kiedy masz zamiar się połączyć, lub jeśli masz zamiar zadzwonić. To sprawia, że ​​jej zastanawiać się ty i twój stopień zainteresowania nią.

Więc co jest sumą ten krótki dialog. W skrócie, ma przedstawiany jest jako:

* Mysterious
* Zabawa i wychodzenia
* Nieprzewidywalne
* W kontrola
* Confident
* Dom
* Easy-going
* Spokojny i opanowany
* Asertywna, inicjatywy i popytu

Ja ułożyć podejście ponownie czytelne. Zasadniczo celem jest wymyślić doskonałe podejście i zrobić dobre pierwsze wrażenie. A do tego, mówiąc jak najmniej, ale czyniąc to, co mówisz COUNT.

"Cześć, jestem James. Nie widziałem cię tu wcześniej. Musisz być nowy w tej siłowni (szkoła, sklep, cokolwiek)."

Niech jej odpowiedź.

"Myślę, że oznacza to, że mam zamiar zaprosić cię na kawę. A jeśli nie piją kawy, szkoda. Możesz oglądać mnie pić kawę, a ja cię poznać lepiej. Deal?" Smile. To pokazałoby, że nawet większe zaufanie i poczucie humoru.

Jej: "Jasne, czemu nie."

Ty: "..? Cool, jaki jest Twój numer Muszę biec, ale Wyślę ci linii, gdy mam trochę wolnego czasu K"