środa, 6 lipca 2011

Witryny sieci Web pasuje pacjentów z profesjonalistów w zakresie zdrowia psychicznego


Podczas próby znalezienia zdrowia psychicznego lekarz, może poczuć się jak gęś pościg.

Częściej niż nie, to spędzić kilka dni, czasem tydzień, co 10, 20, czasami 50 rozmów telefonicznych, aby znaleźć lekarza, który jest) dostępny w ciągu kilku tygodni, b) pokryte przez ubezpieczenie, c) w odległości jazdy samochodem lub na linii autobusowych, d) doświadczenie z problemu lub leczenia jesteś poszukiwanie i e) zainteresowany współpracą z tobą.

W ubiegłym roku napisałem, że musieliśmy online zdrowia psychicznego dopasowania usług, podobne do internetowych serwisów randkowych. Na początku tego miesiąca, jak gdyby usłyszał mój zarzut, popularny magazyn Psychology Today przysłał mi ulotkę dla nowego katalogu Therapy. Jest to darmowe (dla pacjenta lub klienta) usługi online w therapists.psychologytoday.com. Katalog zawiera już informacje dla 5000 lekarzy w zakresie zdrowia psychicznego.

Kiedy wszedłem do "Cincinnati" i "depresja" mam 30 hitów, w tym dwóch psychiatrów wśród psychologów, pracowników socjalnych, terapeutów i pielęgniarek kilka. Wybór moje specyficzne towarzystwo ubezpieczeń zdrowotnych zawęził pole do sześciu terapeutów.

Lekarz płaci 30 dolarów za miesiąc powinny być wymienione na stronie. Profile terapeuta może zawierać zdjęcia, wstępne oświadczenie, kwalifikacje, preferencje leczenia, mapy do biura, e-mail i inne kontakty, informacje na temat płci, wieku, koszt / sesji, status ubezpieczyciela, specjalności i skupić klienta.

To dużo więcej informacji niż mogę dostarczyć do osoby, która domaga się skierowania.

Katalog terapii jest młody, ale bardzo łatwo, ma wielki potencjał - i bije randkę w ciemno.

Ismerkedés a munkahelyi?