Palm Desert, CA (PRWEB) 04 września 2006 - Z okazji Narodowego Tygodnia Singles, wrzesień 17-23, ITA € ™ s Just Lunch, premier serwis randkowy dla zapracowanych profesjonalistów, opublikował statystyki roczne sprawozdanie o randki singli, randki i wieku. Według sondażu z 3571 singli 76% kobiet mężczyzn daty ich co najmniej 5 lat starszy od nich, podczas gdy 80% mężczyzn, kobiety daty ich co najmniej 5 lat młodszy od nich.
â € wiele kobiet, które OEA daty starszych mężczyzn szuka stabilności i dojrzałości, â € powiedział Alana Beyer, wiceprezes Ita € ™ s Just Lunch. â € œThey chce, że ktoś jest rozliczany w ich karierze, jest dobrym opiekunki i poważnie myśli o znalezieniu innych znaczących. Niezależnie od tego czy single dating ktoś starszych i młodszych 67% uważa, że 1-5 lat jest praktyczna różnica wieku między couples.â €
Spośród 18% mężczyzn, którzy wolą kobiety daty, które są starsze, 6% przyznaje się do dnia jednego, starszego przyjaciela rodziców. Na pytanie, czy mogą one daty starszych gwiazd, 34% mężczyzn stwierdziło, że ich sławna wyboru byłaby Annette Benning, kolejne 22% wybrało Diane Keaton. 62% kobiet powiedziało, że data Harrison Ford.
Na pytanie, który z młodszych gwiazd będą terminie, 26% kobiet wybiera Orlando Bloom, 24% mówi Jake Gyllenhaal, zaś 23% wybrało Nick Lachey. Kiedy związane z tym samym pytaniem, 33% mężczyzn powiedziało, że data Jessica Alba, a Scarlett i Jessica Simpson Johanssen przyszedł wiązane na 21%.
O Ita € ™ s Just Lunch
Od Ita € ™ s Just Lunch powstał w 1991 roku zorganizował miliony zabawy, data pierwszej obiady i napoje po pracy - atmosfery, w której jedno może czuć się komfortowo w proces realizacji nowej osoby. Z ponad 90 lokalizacjach na całym świecie, każdy IJL dzień spotyka się z klientami jeden-na-jeden, a następnie organizuje setki zabawy, pierwsze terminy na lunch lub drinka po pracy w ponad 1500 restauracji. No zdjęcie profilu lub online na świecie zobaczyć. Z wielu wprowadzeń wiodącą do drugiej daty, Ita € ™ s Just Lunch worldâ € ™ s wiodący organ pierwszej daty.
Amerykańskiego przemysłu celownik szacowany jest na blisko 1,5 mld USD i rośnie w tempie 25% rocznie, z 110 milionów pojedynczych osób dorosłych w Stanach Zjednoczonych.